when I was muda



salam 1 malaysia & selamat berpuasa . amacam hari ke2 puasa ? masih boleh bertahan ? jyeahh bagoss . aku sbnarnye tengaa dok pikir topik ape yg aku nak tulis aryneh . tengaa dok godeh2 lappy tadi terjumpa plak pixc lame aku . alaa , mase zaman kegemilangan dulu . HAHA ! aptb laa kauu ! well , nak tengok tak ?? cakap laa nak pleasee :mMuka: hee ,




aww , aww ! seksi mak nokk ! pixc neh kat jazz & blues holiday plaza jb . muka sememeh jea an ? tyme neh baru balik dari cabana , dapat call ade PP kat jazz tuh yg twos dtg . tempat ape neh ?? umm , tempat fansenn laa , ape lagy ! haha . nampak tak discovery tuh ?? cuba buang 'very' tuh jadi ape ?? haa itu laa dea . walau papepon , life neh da lame aku tinggalkan . tak kemana pon dgn life camtuh . hari2 enjoy , enjoy & enjoy . sekarang aku dalam proses menjadi seorang perempuan yg baik :mLove: dah tak pegy da tempat2 macam neh lagy . tp kalau sesekali tuh pegy jugak ! haha . jangan marah (:


sekarang neh aku cuba menjinak2kan diri aku untuk memakai tudung sbgaimana tuntutan islam . insyaallah bila bersuami taklame lagy , aku tiap2 ary bertudung . aminnn ~~

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !