dugaan menempuh alam rumah tangga

assalammualaikum bloggers & all malaysians (:

may god bless you today .

hari neh aku just nak kongsi dengan korang ape yg berlaku dalam life aku baru2 neh .

hmm , DUGAAN .

betul laa orang cakap kan , kalau kita nak buat benda yg baek tuh setan mesty tak suka an .

tapi cuba kalau buat benda jahat , senang jea , cepat jea on .

macam neh , macam yg korang taw , aku kan nak kawen bulan neh .

so , urusan nak mendirikan rumahtangga agak laa rumit sedikit .

turun naik sana , turun naik sini .

penat ! letih !

kadang2 aku give up sampai taknak teruskan sume neh .

tp aku taknak both family malu ,

sebab da banyak keluarkan duit ,

luangkan masa & tenaga .

cuma yg aku terkilan dengan tunang aku .

sekarang neh dea cukup2 berubah .

memang berubah !

hari2 dea menguji tahap kesabaran aku .

mungkin ini yg orang cakap

dugaan masa bertunang ;(

aku sedih , kecewa

hari2 aku menangis ,

sampai bengkak2 mata ,

taklalu makan .

aku selalu nak jadi yg terbaik untuk si dea .

tp tah laa ~

mungkin tuhan nak uji aku sampai bila aku bole bertahan .

aku pun taktahu sampai bila aku bole bertahan .

untuk tunang tersayang ,,

hargai laa sesuatu di masa ia ada .

tolong laa berubah untuk masa depan kita sayang .

mana janji2 you nak bahagiakan hidup i ?

i rindukan you yg dulu .

i taknampak diri you yg lama .

skrg u da berubah !

you selalu buat i menangis , kecewa .

tolong laa k .

tolong berubah .

fikir laa masak2 dengan keputusan yg telah kita buat neh .

salam ~

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !