malang nye nasib !!


salam all . lame gila aku tak update blog an ? hmm , haa korang na taw . semalam (23hb) aku accident dengan tunang and mber aku . eee geramm nye ! sebab ape aku cakap malang . oke camni . malam tuh (22hb) cam biase laa aku kwa dgn tunang aku . pastu lepak bengkel abg sharil . haa , start dari tuh laa malang menimpa . da laa aku 'tergantung' tuttt , handphone abg rosli hilang kat kuda , lori abg sharil tayar bocor , tangan aku tersepit pintu keta , tunang aku kalah maen kuda . gila tak ! macam2 hal jadi . siyezz aku geram gila . walaupun aku menang maen kuda malam tuh , tetap aku tensenn sebab pagi tuh pulak kitorang accident . da laa tuh , langgar van polis . nasib baik dea ta angkut jea kitorang neh terus . da laa masing2 tak clear . haihh ! ape la nasib . da laa tuh , yg tunang aku neh bole plak nak salahkan aku . dea cakap kalau aku tak tydo , dea pn tak terlelap , and kitorang tak accident . huhh !! sume nak salahkan aku . sendiri punya salah , nak salahkan orang pulakk ! lepas tuh masing2 da cuak , sebab kitorang kena pegy balai . ic tunang aku polis tuh amek . haa lagy 1 , polis tuh memang macam sial ! baru jea jadi polis da berlagak . suka2 kau jea nak rampas2 lesen orang apehal ?? babi ! hmm . yg tunang aku neh pulakk angin 1 badan . seboleh2 dea taknak pegy balai . degil ! nak ikut cakap dea jea . lepas tuh aku bagi dea makan , then aku try pujuk lagi sekali untuk pegy balai . dea tanak pegy sebab polis tuh call cakap , law tak pegy polis tuh buad report and tunang aku kena saman . da puas memujuk , lastly dea nak jugak pegy balai . tuh pn sebab my future father in law da sampai balai . nasib baik sarjan yg amek kes tuh oke . yg aku geram pegawai bawahan tuh ! berlagak ! takde adab langsung ! taw laa kitorang salah , takpayah layan orang macam haram sangat . lagipun yg teruk nye keta tunang aku . van tuh cuma kemik sikit jea , and kos nak buad tuh pn takde laa rabak sangat . and setahu aku polis dea ade workshop dorang sendiri . tapi taktahu laa kan , dea mintak rm60 tuh untuk 'duit kopi' or untuk repair van tuh . keta tunang aku pulak , nak repair kos dalam rm1400 camtuh . haihh ! da laa kitorang neh nak kawen , nak raya . jawabnye patah kaki laa raya neh .



boleh dikatakan teruk laa kan .

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !