raya pertama

*muka kerekk raya pertama
salam .penat nye :mSurrender:

semalam lepas org balik sembahyang raya jea , aku n family twos kwa g beraya , sambil tuh na bagi kad jemputan .

dari kota tinggi pegy bandar tenggara . lepas tuh pegy kluang . aku ingat lepas tuh bole laa balik .

tp kitorang pegy batu pahat pulakk .

da laa hujan petang semalam .

siyezz penat gler !

aku membuta jea dalam keta . byase jea laa , kalau jalan lame sikit , mula laa ase pening :mPening: laa ape laa #tp kalau jalan dgn daddy , ta pening pun ! :mHihi:


*my ectasy . haha

boringg kan , aku beli benda neh , hadap sorang2 .

pastuh , mase otw na g batu pahat tuh ade accident .

tp aku ta tengok sebab aku tydo tyme tuh .

then mase balik dari batu pahat pn ade accident gak .

yg neh aku tengok .

teruk . da , malas na cte panjang . ngeri .

sebab penat gler2 punya , aku tydo jea .

mak ayah aku ajak lepak minum kt mamak pn aku taknak .

ngam2 sampai kt uma tok aku , aku tersedar .

ape lagy , masuk uma , letak beg twos tydo .

taktukar baju , tak cuci kaki . haha

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !