biar laa dea .

hyee , boringg laa petang2 camni . ade tunang pun , haihh ! tah ape dea buad agaknye laa . membuta ta abes2 . umm , tengah dok2 berangan tadi , teringat plak pasal benda neh . kebanyakan bloggers or facebookers *betol ke? kadang2 aku tengok mesty dorang ade cakap camni 'wehh , aku tak suka laa kau guna ayat camtuh . cam budak2 tak cukup umo' korang paham tak ?? aisehh . camni .. korang mesty penah nampak kan , byase nye kt facebook laa . kt news feed tuh mesty ade yg korang rase macam nak muntah berbaldi2 an tengok ayat2 orang tua yg macam kebudak2kan . haa ! contoh :

#hyep cume ! itew bawu mangun tyto . ckunk neh itew na mamam jap nan kawan tat luwa .

ade lagy kott , tp ta larat aku na type . mesty ade sesetengah dari korang yg ta suka kan ? actually , aku pn ta bape na minat sangat laa . sebab macam bangang jea . tuh pada aku laa . tapi aku ta cakap laa ta boleh ke ape . aku pun kadang2 guna shortform gak . tapi law terlampau shortform sampai langsung takde bunyi ejaan tuh , tuh yg payah ! macam dorang2 yg suka guna ayat 'sentimental' cam tadi tuh , korang rase dorang tuh gedik ke tak ? soalan cepuk emas neh . jawab2 ! kalau sesekali tuh okayy laa kan . neh kalau da tetiap hari , sampai naek semak news feed kt facebook tuh rase cam nak bagi penyapu jea . ape2 pun , biya laa kan . aku juz nak hilangkan boring jea . tuh yg saje2 bagi panasss ~ hee :D

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !