duit raya vs wish raya

heehoo , salam bloggers sejati sume .

kali neh aku tataw na update entry ape , sebab mata aku pn da naek ngantok neh .

dari tadi aku dok pikir ape yg aku na update kt online diary aku neh .

ary neh da masuk raya ke3 law ta silap laa kan .

mesty banyak duit raya korang dapat kan ?

aku ?? HAHA . takdapat kott .

jeless jugak tengok budak2 kecik dapat duit raya .

tp aku redha , aku taw aku da tua bangka .

ta layak dapat duit raya lagi daa .

TAPI ! walaupun aku takdapat duit raya , aku dapat something yg lagy berharga & bermakna dari duit raya tuh .

bila aku jumpa orang jea , semua orang cakap , OUHH INI PENGANTIN NYE :) SELAMAT PENGANTIN BARU

yaa , itu lagy bermakna dari laen2 .

sebab bila budak2 datang beraya , kita mesty cakap , HAHH TUH BUKAN NA BERAYA , NA DUIT RAYA JEA TUH .

kan bunyik macam tak ikhlas jea tuh kan .

tapi kalau macam aku dapat wish , rase cam berbunga2 jea aty kan bila dengar orang cakap camtuh . hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !