awak berubah ?

hmm , kenapa makin hari aku rase makin laen jea sehh perangai dea neh .

sumpah ! laen gler kott . sejak2 balik langkawi neh , aku pn macam ade takde jea pada dea .

yea aku taw dea jumpa member2 lame , lepak2 .

tapi takkan takde mase untuk aku langsung ?

or ade something yg dea buad , tapi aku taktahu .

aku kalau boleh taknak pikir yg bukan2 .

tapi sebab makin hari makin menjadi2 kan ,

so takkan aku nak makan hati .

aku taknak dea kawen dengan aku atas sebab2 tertentu .

taknak sebab kesian , taknak sebab terpaksa or else .

aku nak dea betul2 ikhlas .

taknak nanti da kawen , da abes duit , tyme tuh jadi benda2 yg tak elok .

ape masalah dea neh sebenarnye eak ?

start dari dea balik kampung sampai ke hari neh , aku text susah nak reply , aku call susah nak pick up .

alasan , tydo laa . tengah makan laa . tengah main game laa . and much more .

aku neh sape eak pada dea ?

takkan tyme dea bosan jea baru cari aku ?

tyme dea susah jea baru nak cari aku ??

sedihh :mSad: hari2 aku menangis pikirkan dea , dea taktahu .

memang kat depan member2 aku ketawa , huuhaa sana , huuhaa sini .

tapi hati aku ?? takde sape pn tahu .

tolong laa , aku rase aku dah takkenal dah tunang aku sekarang neh .

yg selalu manjakan aku , layan kerenah aku , takpernah lupakan aku .

tapi tuh dulu ,

sekarang neh aku dah macam takberguna langsung pada dea .

ada , ada laa . takde , takde .

haihh , tahh laa . aku serah jea laa pada takdir .

assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !