bela kala jengking




assalammualaikum :girl_9:
mak aihh tajuk tak boleh angs siaakk !
BELA KALA JENGKING / SCORPION . . errr :mNo:
siyezz aku cakap , aku geli dengan binatang tuh .
sebab ape ?? tahh , susaa cakap .
abang angkat aku bagi idea bela binatang neh
eee ! meremang bulu tengkok aku :mHihi:
kalau tengok jea da meremang bulu tengkok , kalau pegang tah macam mana tah agaknya .
brader neh cakap bela neh senang .
sebab dea makan seminggu sekali jea .
ape pon , cadangan akan dipertimbangkan .
sekarang neh aku tengah excited nak bela SG @ SUGAR GLIDER .

sugar glider

skg neh aku dah dapat info2 + tips2 untuk bela SG neh .
next week maybe , aku pegy beli suggie stuff dulu , cantikkan rumah dea , then . . .
WELCOME HOME BABY !:mLove:
dorang cakap SG neh jinak & ade karekter (betol ke neh ejaan dea) tersendiri .
macam manusia jugak laa .
dea suka makan benda2 manis .
banyak jugak info yg aku dapat , mana yg taktahu tuh search jea laa google tuh , nty kwa laa sume info2 tentang sg neh .
ade orang cakap , jangan bela sebab ikot trend .
elehh ! aku bukan nak ikot trend .
aku nak bela sebab minat . lagypon yg nak bela aku , bukan kau .
asal ? kau jelezz kan sebab tak dapat nak bela .
err ~~ pape jea laa wehh !
yg pastinya aku memang nak bela neh dah lama dah , bukan lepas tengok majalah 3 arytuh okee !
before this aku bela ikan pelaga .
tunang aku belikan . cantikkk ikan kita wakk !
ekor dea tuh gerekk sehh . sampai sengett2 ikan aku akibat ekor yg agak berat .
tapi bulan lepas dea daa maty :mSad:
taktahu sebab ape . sedihh taw !! hari2 aku tengok rumah kecik dea .
daa sunyi balik aku tinggal sorang2 takde kawan .
hope lepas dapat SG neh aku daa tak sunyi lagi daa .
nanty pas kawen boleh bawak SG balik langkawi pulakk .
heeee :mMuka: jangan jelezz

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !