anak beranak pukimak

salamm and hyee korang rase title post aku neh kurang ajar ke tak ? :18: ary neh aku nak saje jea nak cite pasal bab2 kekeluargaan . sebelum ape2 , topik aryneh tada kena mengena dgn yg idop ataupn yg maty k . just utk santapan mata jea . korang penah kena maki dgn parents tak ? ape perasaan korang pd yg :0x2:pernah ? sedih pn ade kan ? korang rase patot ke sebagai ibu bapa , kita maki anak2 kita dengan perkataan seperti PUKIMAK KAU ! CELAKA PUNYA ANAK ! BABI . SIAL . SETAN & sbgainya ?? patot ke tak ? pada aku tak patot , sebab tuh laa punca anak2 akan maki makbapak balik . sebab makbapak yg ajar anak2 cakap macam tuh . bila anak2 da besar , and TERMAKI makbapak plak , tyme tuh makbapak akan cakap ,. AKU TAK AJAR KAU MACAM NEH . betol tak pendapat aku neh ??? 40

p/s : kalau nak ajar anak , gunakan laa bahasa yg seeloknya

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !