geram geram geram

eeee !!! geram gila aku taw ark ! rase cam nak hentak jea kepala guna tukul besi
:mHantuk: . grrr !
AKU SIYEZZ NEH BHAII !!
korang nak taw nape aku geram tahap gaban camni .
kan aku tengah giat berusaha untuk mendapatkan header yg COMELL kan .
so aku try laa search kt google ,
tutorial nak buad header sendiri .
ape yg perlu ada pertama sekali sudaa tentu laa PHOTOSHOP .
aku pon bagai nak gila meng-install benda alah tuh .
memang dorang cakap neh PORTABLE takpayah INSTALL .
aku ikot satu persatu dengan telitinya cara-cara tuh .
tapi tetap aku tak dapat bukak application PHOTOSHOP tuh .
kecewa nya aku rasa
:mCry: sampai aku hentak-hentak kaki atas katil taw tak !!
bengang jangan cakap laa an .
da laa line broadband aku kat rumaa aku neh YANG PADUU !
lembabb mamposs . aku plak asek download jea tak abes-abes .
sudah nya ape pon takdapat . *bukan ape pon takboleh okayy .


sedang aku layan jiwa yg pasrah , tetybe aku terbaca blog sistaa neh .
sebelom neh pon aku memang ade baca tutor dea .
kali neh aku try ikot link yg bagi plak .
untuk download PHOTOSHOP CS3 tuh laa , ape lagy . hadoyaii .
try punya try punya bagai nak rak ,
akhirnyaa aku berjaya jugak download dan masok ke apllication tuh .
hoyeahh , hoyeahh

:mGelak: .
tapi tuh pon bape kali aku try baru dapat masok .
so dengan excited nya aku pon cuba laa nak buad header aku sendiri .
padahal aku dah mintak tolong dengan baby shekyn xevera dah , swoh dea buad kan header untuk aku .
tapi taksalah kan kalau kita nak belajar .
aku pon ikot tutor yg sifu aku tuh bagi tadi .
banyak kali jugak laa aku delete .
dah penat-penat aku buad , lastly TAKJADI .
whatthe_____ .
bernanah idong aku di buad nya
:mDarah: .
eeee aku rase cam nak buang jea lappy neh kat dalam almari .
dah laa aku bersengkang mata nak dapatkan software tuh , ujung-ujung PENDING .
cipettt !!
so law ade yg bole tolong aku buad header yg comell , tolong laa k .
aku nak sangat header yg cantik .
BIAR SIMPLE ASAL CANTIK !
pleaseeee okay

:mSad:



No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !