sahabaddd


kiky . kiela . kechik
taken on 4/11/2009 2.19pm
sekarang semua daa bawak diri masing-masing . kechik daa kawen . kiela dengan life dea . aku ? aku dengan life aku laa . kadang-kadang bila teringat kenangan dengan diaorang , macam-macam perasaan timbul . suka , sedih , marah , gembira , kecewa . tapi tah laa ! manusia boleh berubah kan . macam-macam daa kitaorang tempuh bersama . susah senang . hmmm , bila lagi dapat macam dulu ? tinggal 1 rumah , even kadang-kadang tydo pun sebantal . tapi semua tuh tinggal kenangan . banyak aku belajar dari apa yang telah terjadi .
* gambar neh masa kat hotel melaka , aku lupa nama hotel tuh . masa neh kitaorang ikut arwah abang halim outstation . dulu kami neh P.A arwah . siapa arwah abang halim tuh ? nanti jap lagi aku cerita . masuk bilik jea kitaorang terus ushaa toilet dia . MANTAP TERSENTAPP ! ada jacuzi lagi . banyak-banyak gambar , yang neh paling aku suka . sebab nampak comel :p . pas puas posing kat toilet kitaorang keluar .


yang neh plak tebiat daa sampai . tataw na pose cane , neh laa yang terjadi . buruk betol ! hahahaha .

neh videa yang sempat aku rakam . sebenarnya aku na amek gambar kechik , tapi tertekan record plak . masa neh kitaorang dalam kereta tengah pusing melaka cari hotel . cuaca agak panas masa neh . habis berpeluh kitaorang taw . aircond kereta plak ada problem . haishh ! macam-macam hal laa .

dulu kitaorang bertiga neh memang cerewet gila ! masing-masing taknak kalah . semua berebut nak dapat perhatian dari arwah . nak kan perhatian bukan untuk apa , untuk penuhi hajat masing-masing . yelaa , nak shopping laa , tukar hp baru laa . tapi kitaorang tak pernah pun nak bagi perhatian kat arwah . tak dengar cakap dia langsung . oooppss ! sebelum terlupa . mehh aku bagitahu siapa arwah yang aku maksudkan neh . nama dia ABDUL HALIM BIN HJ. TAHIR . dia neh sebenarnya abang angkat kitaorang . tapi orang cakap dia neh kitaorang punya sugardaddy . lantak laa apa orang nak kata . orang taktahu cerita . arwah neh banyak tolong kitaorang dulu . family kitaorang pun kadang-kadang dia gak yang support . isyhh ! banyak laa . tapi umur dia tak panjang . masa umur dia 32tahun (masa tahun 2009) dia meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya kat jasin , melaka . tempat kejadian tuh betul-betul depan tapak projek yang dia uruskan . masa dapat tahu berita kematian dia , aku betul-betul tak sangka . yang lain pun sama . ingatkan dia saja reka cerita sebab nak lari dari kitaorang . tapi sayang , tuhan lebih sayangkan dia . dia tinggalkan isteri & anak-anak dia dalam sekelip mata . dengan kitaorang bertiga kena tinggal . ajal maut di tangan tuhan . moga roh arwah tenang kat sana . aminn .
arwah tak suka tangkap gambar . masa neh sampai dia tutup muka dengan bantal . kalau pergi diva , kadang-kadang teringat kat dia bila dengar lagu kegemaran dia dimainkan .
9/11/2009-arwah kembali ke rahmatullah . al-fatihah , moga dicucuri rahmat ke atas rohnya . amin :(

No comments:

Post a Comment

thanks viewing ;)
drop comment here

entry panas . woww !